G0Ty* (1): finn ut hvor .mdl fila skal ligge når man skal kjøre mappet?
G0Ty* (1): får ikke kjørt mappet pga hl finner ikke fila
G0Ty* (1): vet ikke hvor den skal ligge
Sol!d <3: når du kjøre hammer?
G0Ty* (1): nei
G0Ty* (1): hl
G0Ty* (1): mappet
G0Ty* (1): med modellen
G0Ty* (1): får samme beskjed som om jeg ikke hadde textures
Sol!d <3: skal ikke bare model ligge i der vi fant ut, '
Sol!d <3: G:UnderholdningSpillActionSteaMsteamappscommonHalf-Lifevalve_downloadsmodelsplayerfinal_cow
Sol!d <3: og mapen i maps?
G0Ty* (1): ikke om jeg skal ha den i maps nei
G0Ty* (1): da hadde det jo fungert nå
G0Ty* (1): jeg har jo mappet i maps og modellen dær, den modellen i player er bare for å spille med
G0Ty* (1): jeg la den i bare models og men det gikk ikke det heller
Sol!d <3: hm åja hvor du skal ha den når du loader den inn i mappet?=P
G0Ty* (1): ja
Sol!d <3:
http://hl.gamebanana.com/threads/188169'G0Ty* (1): ?
G0Ty* (1): står jo ikke noe der
Sol!d <3: lal feil link
Sol!d <3:
http://hl.gamebanana.com/threads/188169Sol!d <3: det kom en ` etter xD
G0Ty* (1): vet det, men stod jo ikke hvor den skulle ligge der?
Sol!d <3: hm trodde jeg fikk svar på det jeg kan sjekke
Sol!d <3:
http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_import_custom_items_into_hammer_editorG0Ty* (1): går ikke
G0Ty* (1): har prøvd i valve, valve_downloads, models, resource of sprites
Sol!d <3: den skal ligge som du ser i en materials fil, hm noe valve ikke har altså tipper jeg den må ligge i en wad fil,hm jeg kan sjekke
G0Ty* (1): .wad er bilder
G0Ty* (1): kan ikke ligge der
G0Ty* (1): tror jeg vet hva problemet er
G0Ty* (1): setter på en compile, så sjekker jeg i morgen
Sol!d <3: hm kanskje vi må ha textures til den i tilegg, hm jaok jeg skal prøve få vite hva det timeleft og nextmap problemet er, så kanskje jeg skal få prøvd det der barney model saken xD
G0Ty* (1): hmm
Sol!d <3:
https://developer.valvesoftware.com/wiki/Adding_Prop_Models se der
G0Ty* (1): prøvde å kjøre kun ku modellen i mappet, gikk ikke det heller
G0Ty* (1): men stikker, legger meg tidlig
Sol!d <3: oki snx