I read the tut
it's obvious you're not reading them properly, if your english is bad, read them slower, or copy/paste it through a translator
eg:
Een snelle en vuile gids om niveau te perfectioneren verandert: De veranderingen van het niveau zijn vaak over verklaard, en ook ingewikkeld voor hun eigen goed. Er werkelijk zijn niets aan hen en als u deze stap van een priv?
leraar door stap volgt, zou u absoluut geen probleem moeten hebben van om het even welke aard:) 1. Een niveauverandering, wordt eenvoudig gezet, een overgang of een verplaatsing van ??n kaart (bsp dossier) in een andere. En de reden u leest dit is omdat u of proberend om een niveauverandering in het werk behoorlijk te worden wordt verloren. 2. Waarom heb ik niveauveranderingen nodig? Ik kan langs zonder hen worden, en mijn heel wat ruzie zelf bewaren... O.k.... De kaarten van de halveringstijd hebben grenzen. Deze grenzen zouden NOOIT moeten worden bereikt of geduwd, kunt u meer over deze lezen bij Slackillers Web-pagina, naar de verbinding gaan Tommy14 en het foutenleerprogramma bekijken: algemene grenzen MAX_MAP. 3. Wat moet dat met niveauveranderingen doen? Het betekent, die als uw niveaus te groot worden u zou moeten overwegen verdelend hen in 2 of meer afzonderlijke niveaus. Dit kan werkelijk nuttig zijn om te verminderen r_speeds wanneer het werken met twee of meer complexe gebieden, of enkel u helpen spoor van houden waar u in uw kaart bent. De reusachtige gedetailleerde kaarten zijn werkelijk moeilijk om met in Hamer te werken, zoals u waarschijnlijk reeds het weet. 4. Vertel me wat de behoeft.. Er zijn 3 soorten niveauveranderingen: Naadloos: Het eenvoudigste niveau verandert u kan hebben - de gang door een gang, ??n of andere ladings... tekst omhoog zien, in een andere kaart, maar uw positie in de gang en milieu rond u be?indigen verandert niet. De plaats u omhoog be?indigt in is een doorslag van de plaats u bent gekomen uit. Verplaatsing: Zelfde zoals boven slechts de milieuveranderingen - stijg d.w.z. door een gang in een laboratorium en een eind in uw bureau/klaslokaal dat zoekt naar de ' controle naar problemen ' knoop in uw leven... Het is een beetje als het teleporting, maar u doet het over kaarten. Unidirectioneel: U kunt daar worden, maar u kunt nooit terugkeren. 6. Zo, wat precies doe ik voor een eenvoudige naadloze niveauverandering? Alvorens wij beginnen zijn deze dingen zeer belangrijk: Test NOOIT niveauveranderingen door uw kaart Hamer door te nemen gebruikend F9 of doornemend het een andere redacteur, altijd gebruik de console om uw kaart te laden of uw kaart van een kortere weg te beginnen. U kunt meer informatie krijgen over hoe te om dit te doen door SKEEVE'S te lezen hoe te om een hl.bsp- dossierleerprogramma in werking te stellen. Gebruiken de ALTIJD gezette namen van kaarten en info_landmarks in!!!. in kleine letters en ruimten of andere karakters behalve aantallen niet en de brieven, _ onderstreept zijn o.k.. Het recht, zal de enige entiteiten u - aangezien u enkel een eenvoudige niveauverande
De enige entiteiten die u - aangezien u enkel een eenvoudige niveauverandering wilt zult vereisen - zullen zijn tigger_changelevel (in elke kaart); info_landmark (zelfde in elke kaart) begin door een geschikte gang te maken: * ZEER BELANGRIJK MATERIAAL * Info_landmark: Info_landmark zet een constant punt van verwijzing in de oorsprong en bestemmingskaarten op. Het moet in beide kaarten verschijnen anders de niveauverandering niet correct zal werken. De oorsprong en de bestemming info_landmark moeten allebei de zelfde Naam (targetname) hebben Zo fundamenteel, is het zelfde info_landmark in beide kaarten. De kaart van de Oorsprong trigger_changelevel: Plaats deze eigenschappen u moet veranderen: Nieuwe kaartnaam: map2 de Naam van het ori?ntatiepunt: landmark1 (of wat u riep uw twee identieke ori?ntatiepunten - in elke kaart) De kaart van de Bestemming trigger_changelevel: Plaats deze eigenschappen u moet veranderen: Nieuwe kaartnaam: map1 de Naam van het ori?ntatiepunt: landmark1 (of wat u riep uw twee identieke ori?ntatiepunten - in elke kaart) Nu, compileer de kaarten door hamer of een andere front-end compiler maar herinner me om het spel niet in werking te stellen!, steek omhoog hl met de console in brand, en test de overgang. Als u dit correct deed zou u foutloos van ??n kaart aan de daarna geen kwestie moeten springen hoe u trigger_changelevel ingaat. ??n Manier verandert u zou denken een ??n verandering van het manierni
Dat is wat de speler van het teruggaan tegenhoudt. U kunt ook controleren de Vlag van het Gebruik slechts enkel om die spelers ervoor te zorgen NoClipping nog niet kan terugkeren. Goed-gedaan, drink nu wat water - het helpt uw hersenen opnieuw hydrateren.. De Kaart van het Voorbeeld van de download kreeg een vraag? Vraag het in de forums
It ain't perfect, but I was in a rush.